Horse Sense
Will's RanchWill's RanchWill's RanchWill's RanchWill's RanchWill's Ranch
Horse Sense

Alternatieve aanpak

Coaching en counseling met behulp van mijn Alternatieve aanpak.

Kijk in de spiegel en je ziet een mens.
Maar wie is dat mens?

Ben ik 'ik'?

Ben ik 'jij'?

Ben ik 'wij'?

Ja, wie ben ik eigenlijk?

Na een bezoek aan onze ranch kan geen mens meer zeggen: “Ik ben nog steeds dezelfde als voor mijn ontmoeting met dat prachtige dier: het paard”.

Als rode draad maak ik gebruik van rust en vanuit daar ga ik terug naar de basis.

De wereld om ons heen is geheel gevuld met energie, energie is een grote bron van kracht, verlichting.

Deze energie gebruik ik ook bij dieren, wat erg dankbaar wordt aangenomen. Vooral bij paarden heb ik hierin vele jaren ervaring opgedaan. De taal van deze mooie edele dieren versta ik prima en dit gebruik ik dagelijks in mijn werk. De paardentaal is een erg dankbare taal en bovenal liegen paarden nooit!

In vele sessies gebruik ik het paard daarom als mijn beste maatje. Ik houd mensen de spiegel voor door te benoemen wat het paard laat zien. Zo kom ik samen met mijn cliënten vele stappen verder.

Een geaccrediteerde coach met het paard als spiegel (=PAS)

Een therapeut stelt zich beschikbaar om te communiceren tussen het spirituele en aardse bestaan. Ze geeft daar waar nodig de energie van de kosmos door. Als het nodig mocht zijn, kan informatie uit andere dimensies worden overgedragen. Negatieve gedachten en emoties veroorzaken pijn, angst, spanningen en ziektes. Positieve gedachten en emoties geven rust, levensvreugde en gezondheid.

Wil je graag aan de slag met jezelf en laat je verassen.

Heibloem

Stichting Horse Sense

Meer informatie? Neem dan contact met ons op:

info@stichtinghorsesense.nl

vraag een intake aan

of onder het genot van een kopje koffie op ons terras / in de saloon