Will's RanchWill's RanchWill's RanchWill's RanchWill's RanchWill's Ranch
Stichting Horse Sense

Nieuw 2018 Dagbesteding jong & oud samen sterk!

​eindelijk is het zover onze droom wordt werkelijkheid

​​Onze overdekte binnenhal met aangepaste paardenstallen & poetsplaats zijn bijna klaar na een drukke periode van bouwen.

​Onze ranch is voor iedereen toegankelijk (rolstoelvriendelijk). Lekker bezig zijn op deze bijzondere mooie plek in het stilte gebied van Leudal. In het bos hebben wij een unieke locatie met als centraal punt onze Western saloon en terras. Een dagje helpen de paarden te verzorgen en andere leuke bezigheden in groen-bloem-plant-dier en horeca.

​Voor wie is dit bedoeld:

• ​Volwassenen en licht dementerende bezoekers die zich op een actieve of passieve manier nuttig willen maken op onze ranch. Geheel bekeken op wat kan Ik nog en waar ben Ik goed in. ​
​Wat zijn de mogelijkheden bij ons op de ranch:
  • Kennis maken met de paarden en de werkzaamheden die op de ranch dagelijks terug komen zijn de rode draad op deze dag.
  • In de saloon aanwezig een geweldige bar, onze gezellige en sfeervolle houtkachel, een biljarttafel voor de liefhebbers, dartbord, een kaartje leggen, muziek maken, boekenkast, krantje lezen, handwerken, tekenen, jeu de boules baan binnen en buiten.​
  • Onze proffesionele keuken bied de mogelijkheid om een gezamelijke lunch voor te bereiden en deze uiteraard samen te nuttigen in onze saloon of op het terras.
  • Bij goed weer eventueel te voet of met paard en wagen het bos te mogen verkennen met de picknick mand bij de hand. (is onze achtertuin).
  • Ook is er de mogelijkheid om lekker buiten bezig te zijn, o.a.: vegen/bijhouden van de paardenstallen - het groen bijhouden(fruitbomen, onkruid wieden, gras maaien, en evt. een moestuintje bijhouden) - houtbewerking - autotechniek.

Verder is er de mogelijkheid om te komen logeren om de thuissituatie van de mantelzorger te mogen ontlasten en crisis opvang. Logeren in onze saloon met eigen slaapkamer met balkon, met een gezamelijke huiskamer en badkamer is een optie en mogelijkheid.

Ook zal er in de toekomst de mogelijkheid gaan komen om een paar nachtjes te komen logeren in één van onze aanbouwende appartementen deze zijn voorzien van eigen wc, douche en een keukenblok.

Maatwerk is wat bij ons voorrop staat.

​Heeft u vragen bel gerust even op voor meer informatie of een intakegesprek.

Stichting Horse Sense

Meer informatie? Neem dan contact met ons op:

info@stichtinghorsesense.nl

vraag een intake aan

of onder het genot van een kopje koffie op ons terras / in de saloon