Klachtenregeling
Bespreek uw onvrede met ons.
Bent u ontevreden over onze dienstverlening of heeft u een klacht? Bespreek het met ons. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede kunnen we proberen dit samen me u op te lossen. Dit zijn voor ons leermomenten waarmee we onze dienstverlening steeds weer kunnen verbeteren.Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem en zal proberen te bemiddelen.
We zijn aangesloten bij klachtenregeling.nl; ons lidnummer is 109156
Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt deze klachtenfunctionaris bereiken via www.klachtenregeling.nl/.
Als u er met bemiddeling door de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie Klachtenregeling. Geschilleninstantie Klachtenregeling bestaat uit een voorzitter en een vicevoorzitter die beiden meester in de rechten zijn. Daarnaast bestaat het uit leden die zijn voorgedragen door aangesloten organisaties van zorgaanbieders en cliëntenorganisaties.
Zij worden ondersteund door een Ambtelijk Secretaris.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.
Meer informatie vindt u op www.klachtenregeling.nl/
Wij volgen de wet WKKGZ, voor meer informatie kunt u kijken op:
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/kwaliteit-van-de-zorg/wet-kwaliteit-klachten-en-geschillen-zorg